مصطفي دنيزلي معتقد است‌ پرسپوليس بازگشت به بازي را به خولي بلد است و اين كار را در بازي امروز مقابل
 
فرهنگ سبز

 

 

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سرمربي تيم پرسپوليس پس از پيروزي تيمش مقابل سرچشمه اظهار كرد: بازي آن طوري كه فكر مي‌كرديم نبود. بازي كردن مقابل تيم‌هايي كه در موقعيت بدي در جدول هستند خيلي سخت است. تقريبا يك بازي شبيه اين ديدار دو هفته پيش بين استقلال و مس كرمان انجام شد.

دنيزلي ادامه داد: با اين حال هر چه مي‌خواهد اتفاق افتاده باشد اهميتي ندارد. مهم اين است كه حادثه‌اي به نام بازگشت به بازي وجود دارد كه پرسپوليس اين كار را خيلي خوب بلد است حالا چه سخت به بازي برگردد چه آسان. شروع بازي با گل خوردن ما بود و در اين بازي ما با هر موقعيتي كه امكان داشت مواجه شديم.

وي افزود: همان قدر كه اين برد و سه امتياز بازي اهميت دارد تلاش و انگيزه‌اي كه براي اين برد داشتيم هم مهم است.

سرمربي تيم پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه چقدر در تعويض‌هاي خود در اين بازي رضايت دارد گفت: طبيعتا تمام تعويض هايي كه انجام مي‌دهم براي اين است كه روند بازي را تغيير دهم شروع بازي مهم است اما پايان بازي از هر چيزي با اهميت‌تر است.كساني كه توانستند پايان بازي را رقم بزنند آن‌هايي بودند كه از روي نيمكت به تيم اضافه شدند.

دنيزلي در پايان درباره زمان استفاده از ايمون زايد گفت: او بايد خود را با بازيكنان تطبيق دهد در حال حاضر سعي مي‌كنم از بازيكناني استفاده كنم كه بيشتر هم ديگر را مي شناسند و بعدا نوبت به بازي كردن او هم مي‌رسد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهنگ سبز و آدرس ali213.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1