ولین اقدام رئیس جدید دانشگاه آزاد
 
فرهنگ سبز
جمعه 30 دی 1390برچسب:, :: 22:16 ::  نويسنده : علی

ولین اقدام رئیس جدید دانشگاه آزاد

 
       

رئیس جدید دانشگاه آزاد گفت: در اولین روز کاری خودم در دانشگاه آزاد، 3 کمیته مشاوره‌ دانشجویی، کارمندی و اعضای هیئت علمی تشکیل می‌دهم. 

فرهاد دانشجو رئیس جدید دانشگاه آزاد با اعلام این خبر گفت: سه کمیته با عنوان‌های کمیته مشاوره دانشجویی، کمیته مشاوره کارمندی و کمیته مشاوره اعضای هیئت علمی را تشکیل داده و در اولین روز کاری خود دستور خواهم داد که این سه کمیته کار خود را آغاز کنند.

رئیس جدید دانشگاه آزاد تصریح کرد: دانشجویان، کارمندان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد همزمان با اولین روز کاری بنده در این دانشگاه می‌توانند در سامانه این سه کمیته ثبت‌نام کرده و مشکلات خود را مطرح کنند.

وی با اشاره به اینکه این سه کمیته ظرف یک ماه گذشته سازماندهی خواهد شد،‌ گفت: این کمیته‌ها موظفند ظرف 6 ماه با تشکیل جلساتی مشکلات دانشجویان، کارمندان و اعضای هیئت علمی را بررسی کرده و پیشنهاداتی ارائه دهند تا این پیشنهادات در هیئت رئیسه دانشگاه آزاد مطرح و به تصویب برسد.

دانشجو با اشاره به اینکه سعی دارد اقداماتی انجام دهد تا مشکلات دانشگاه آزاد توسط خانواده دانشگاه آزاد برطرف شود، گفت: تشکل‌های دانشجویی نیز می‌توانند در این کمیته‌ها ورود کرده و همکاری کنند و یا اینکه به صورت مستقل مشکلات دانشگاه آزاد را جمع‌آوری و پیشنهاداتی ارائه دهند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهنگ سبز و آدرس ali213.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1