یار نزدیک مشایی : سه مرجع نقلید مرا تایید کرده اند.
 
فرهنگ سبز
دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, :: 1:6 ::  نويسنده : علی
 
 
یار نزدیک مشایی: سه مرجع تقلید مرا تایید کرده‌اند
عباس امیری فر، از یاران نزدیک اسفندیار رحیم مشایی، مدعی شد که مورد تایید آیت الله فاضل لنكرانی، آیت الله ناصر مكارم شیرازی و آیت الله نوری همدانی است.

به گزارش جهان، حجت الاسلام امیری فر در گفت وگو با ایرنا در خصوص رد صلاحیتش در هیات نظارت استانی شورای نگهبان گفت : هیات نظارت استانی مرا به استناد بند یك ماده 28 قانون انتخابات كه مربوط به اعتقاد و التزام عملی به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، رد صلاحیت كرده است.

وی افزود: من همواره حمایت از دولت را در دستور كار خود قرار داده ام ؛ زیرا رهبر معظم انقلاب تاكید كرده اند كه در صد سال اخیر و بعد از مشروطه چنین دولتی نداشته ایم.

امیری فر به سوابق خود اشاره و تصریح كرد:بنده 22 سال شاگرد رهبر معظم انقلاب در درس خارج فقه بوده ام و 19 ماه در جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور داشته ام.

این داوطلب نمایندگی مجلس نهم كه توسط هیات اجرایی انتخابات این مجلس تایید صلاحیت شده است، خاطرنشان كرد:سه مرجع بزرگ تقلید آیت الله فاضل لنكرانی،آیت الله ناصر مكارم شیرازی و آیت الله نوری همدانی ضمن اینكه دروس حوزوی خارج فقه و اصول بنده را مورد تایید قرار داده اند ؛ اعلام كرده اند كه بنده از جهت تعهد اسلامی و شایستگی اخلاقی مورد تایید هستم.

امام جماعت مسجد سلمان فارسی و رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری گفت: با توجه به همین ادله شكایت خود را در 20 صفحه به شورای نگهبان تقدیم كردم.

امیری فر ابتدای سال جاری به اتهام مشارکت در تهیه و توزیع سی دی انحرافی ظهور بسیار نزدیک است، تشویش اذهان عمومی، توهین و ایراد اتهام علیه برخی شخصیت ها و گروههای سیاسی توسط دادگاه ویژه روحانیت بازداشت شد.

وی که دبیرکل تشکلی موسوم به جامعه وعاظ ولایی و رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری نیز هست، پیش از بازداشت در گفت و گو با روزنامه شرق گفته بود که حرفهای رحیم مشایی همان حرفهای رهبر معظم انقلاب است.

وی همچنین در گفت‌وگویی با خبرگزاری فارس رحیم‌مشایی را رییس‌جمهور آینده ایران معرفی و اعلام کرده بود که حامیان مشایی ممکن است در انتخابات مجلس نهم به جای اصولگرایان با بخشی از اصلاح طلبان ائتلاف کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهنگ سبز و آدرس ali213.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1