فرهنگ سبز
دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, :: 1:6 ::  نويسنده : علی
 
 
یار نزدیک مشایی: سه مرجع تقلید مرا تایید کرده‌اند
عباس امیری فر، از یاران نزدیک اسفندیار رحیم مشایی، مدعی شد که مورد تایید آیت الله فاضل لنكرانی، آیت الله ناصر مكارم شیرازی و آیت الله نوری همدانی است.

به گزارش جهان، حجت الاسلام امیری فر در گفت وگو با ایرنا در خصوص رد صلاحیتش در هیات نظارت استانی شورای نگهبان گفت : هیات نظارت استانی مرا به استناد بند یك ماده 28 قانون انتخابات كه مربوط به اعتقاد و التزام عملی به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، رد صلاحیت كرده است.

وی افزود: من همواره حمایت از دولت را در دستور كار خود قرار داده ام ؛ زیرا رهبر معظم انقلاب تاكید كرده اند كه در صد سال اخیر و بعد از مشروطه چنین دولتی نداشته ایم.

امیری فر به سوابق خود اشاره و تصریح كرد:بنده 22 سال شاگرد رهبر معظم انقلاب در درس خارج فقه بوده ام و 19 ماه در جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور داشته ام.

این داوطلب نمایندگی مجلس نهم كه توسط هیات اجرایی انتخابات این مجلس تایید صلاحیت شده است، خاطرنشان كرد:سه مرجع بزرگ تقلید آیت الله فاضل لنكرانی،آیت الله ناصر مكارم شیرازی و آیت الله نوری همدانی ضمن اینكه دروس حوزوی خارج فقه و اصول بنده را مورد تایید قرار داده اند ؛ اعلام كرده اند كه بنده از جهت تعهد اسلامی و شایستگی اخلاقی مورد تایید هستم.

امام جماعت مسجد سلمان فارسی و رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری گفت: با توجه به همین ادله شكایت خود را در 20 صفحه به شورای نگهبان تقدیم كردم.

امیری فر ابتدای سال جاری به اتهام مشارکت در تهیه و توزیع سی دی انحرافی ظهور بسیار نزدیک است، تشویش اذهان عمومی، توهین و ایراد اتهام علیه برخی شخصیت ها و گروههای سیاسی توسط دادگاه ویژه روحانیت بازداشت شد.

وی که دبیرکل تشکلی موسوم به جامعه وعاظ ولایی و رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری نیز هست، پیش از بازداشت در گفت و گو با روزنامه شرق گفته بود که حرفهای رحیم مشایی همان حرفهای رهبر معظم انقلاب است.

وی همچنین در گفت‌وگویی با خبرگزاری فارس رحیم‌مشایی را رییس‌جمهور آینده ایران معرفی و اعلام کرده بود که حامیان مشایی ممکن است در انتخابات مجلس نهم به جای اصولگرایان با بخشی از اصلاح طلبان ائتلاف کنند.



جمعه 30 دی 1390برچسب:, :: 23:19 ::  نويسنده : علی
 
  گزارش پايگاه اينترنتي بسيج به نقل از نسيم، رئيس پيشين سازمان اطلاعات مركزي آمريكا در ديدار با گروهي از كار شناسان و روزنامه نگاران در مركز منافع ملي گفت: حمله به ايران نه فكر خوبي است و نه در توان اسرائيل، كاش به خرداد 88 برگرديم و تلاش براي كند كردن برنامه هسته اي ايران را با تشويق مخالفان داخلي پي بگيريم.

وي همچنين تاكيد كرده است: اين كار صرفا مي تواند باعث شود بازداشتن ايران از تلاش به دسترسي به تسليحات هسته اي، سخت تر شود. تلاش براي كند كردن برنامه هسته اي ايران، اقدامات عمدتا مخفي و تشويق مخالفان داخلي روش بهتري است.

هايدن با اشاره به اعتراض هاي خياباني پس از انتخابات سال 88 كه در ايران به پا خاست ولي نهايتا نتوانست جهت گيري حكومت را عوض كند، گفته است: آيا مي شود به خرداد 88 بازگرديم و ببينيم كه اين بار سر از كجا در مي آورد؟



جمعه 30 دی 1390برچسب:, :: 23:15 ::  نويسنده : علی

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

هفته بيست و يكم ليگ برتر فوتبال با پيروزي پرسپوليس، سپاهان و راه‌آهن و توقف صبا مقابل سايپا به پايان رسيد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در ادامه هفته بيست و يكم ليگ برتر فوتبال چهار ديدار در نقاط مختلف برگزار شد كه تيم‌هاي پرسپوليس، سپاهان و راه‌آهن با پيروزي مقابل حريفان خود سه امتياز به دست آوردند و ديدار صبا و سايپا هم به تساوي انجاميد.

در ورزشگاه آزادي پرسپوليس در حالي مس سرچشمه را با نتيجه دو بر يك شكست داد كه تا دقيقه 75 از حريف خود عقب بود. نوري و كريمي (از روي نقطه‌ي پنالتي) براي پرسپوليس گلزني كردند. سرخپوشان با اين سه امتياز به رده‌ي هفتم جدول رسيدند.

در اصفهان شاگردان زلاتكو كرانچار با تك گل اميد ابراهيمي از روي نقطه پنالتي موفق به شكست شهرداري تبريز شدند. سپاهان هم با اين پيروزي بعد از استقلال و تراكتورسازي در رده‌ي سوم ايستاد.

راه‌آهن، نفت تهران را با گل دير هنگام خود و با نتيجه دو بر يك شكست داد. صبا و سايپا هم به تساوي بدون گل رضايت دادند.



 

 

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سرمربي تيم پرسپوليس پس از پيروزي تيمش مقابل سرچشمه اظهار كرد: بازي آن طوري كه فكر مي‌كرديم نبود. بازي كردن مقابل تيم‌هايي كه در موقعيت بدي در جدول هستند خيلي سخت است. تقريبا يك بازي شبيه اين ديدار دو هفته پيش بين استقلال و مس كرمان انجام شد.

دنيزلي ادامه داد: با اين حال هر چه مي‌خواهد اتفاق افتاده باشد اهميتي ندارد. مهم اين است كه حادثه‌اي به نام بازگشت به بازي وجود دارد كه پرسپوليس اين كار را خيلي خوب بلد است حالا چه سخت به بازي برگردد چه آسان. شروع بازي با گل خوردن ما بود و در اين بازي ما با هر موقعيتي كه امكان داشت مواجه شديم.

وي افزود: همان قدر كه اين برد و سه امتياز بازي اهميت دارد تلاش و انگيزه‌اي كه براي اين برد داشتيم هم مهم است.

سرمربي تيم پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه چقدر در تعويض‌هاي خود در اين بازي رضايت دارد گفت: طبيعتا تمام تعويض هايي كه انجام مي‌دهم براي اين است كه روند بازي را تغيير دهم شروع بازي مهم است اما پايان بازي از هر چيزي با اهميت‌تر است.كساني كه توانستند پايان بازي را رقم بزنند آن‌هايي بودند كه از روي نيمكت به تيم اضافه شدند.

دنيزلي در پايان درباره زمان استفاده از ايمون زايد گفت: او بايد خود را با بازيكنان تطبيق دهد در حال حاضر سعي مي‌كنم از بازيكناني استفاده كنم كه بيشتر هم ديگر را مي شناسند و بعدا نوبت به بازي كردن او هم مي‌رسد.



 

 

سرمربی راه‌آهن گفت: «در روزی که نباید می‌بردیم توانستیم برابر نفت تهران به پیروزی دست یابیم.»
 
 

به گزارش سرویس جام نیوز، علی دایی گفت: «فکر کنم یکی از سخت‌ترین بازی‌هایمان را در لیگ برتر انجام دادیم. نفت تهران تیم بسیار خوبی است و در هر دو نیمه بازی خوبی به نمایش گذاشت، من از نحوه بازی بازیکنانم به غیر 20 دقیقه پایانی راضی نیستم.»
وی ادامه داد: «گلی که از نفت دریافت کردیم، موقعیتی نبود که بخواهیم گل بخوریم. فرصت‌هایی به مراتب بهتر در نیمه اول روی دروازه ما به وجود آمد که می‌توانست گل شود.»
سرمربی راه‌آهن خاطرنشان کرد: «به هیچ عنوان در این دیدار دنبال مساوی نبودیم و از اول برای پیروزی وارد میدان شدیم. در این فصل ما بدشانسی‌های زیادی داشتیم و در بازی‌هایی که مستحق پیروزی بودیم به این امر دست نیافتیم اما شاید در روزی که نباید بازی را می‌بردیم توانستیم به برتری دست یابیم.»
دایی افزود: «سه بازی در نیم‌‌فصل دوم انجام دادیم که عملکرد خوبی داشتیم. در بازی برابر صبا و ملوان نیز موقعیت‌هایمان زیاد بود اما خوب نتیجه نگرفتیم. امروز خدا لطف داشت و توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم. این پیروزی برای ما حیاتی بود. ما همیشه در دقایق پایانی گل می‌خوریم و در این بازی توانستیم در دقایق پایانی به گل دست‌یابیم.»
وی در مورد حضور کی‌روش در ورزشگاه تصریح کرد: «بازیکنانم زحمت زیادی در زمین می‌کشند و به نظرم چیزی از ملی‌پوشان کم ندارند. آنها هم می‌توانند در تیم ملی حضور یابند و امیدوارم بتوانیم افرادی در آینده تربیت کنیم که به درد تیم ملی بخورند و در خدمت مملکت باشند.»
دایی درباره عملکرد داوران در این دیدار گفت: «صحبتی در مورد داوری نمی‌کنم.»
وی در مورد اینکه حسین فرکی عنوان کرده این دیدار باید با نتیجه 10 بر 2 به سود نفت تهران تمام می‌شد، اظهار داشت: «اگر اینطور بود که بستکبال می‌شد. اگر قرار باشد هر توپی که از کنار دروازه به اوت برود به گل تبدیل شود یا باید هندبال بازی کنیم یا بستکبال! حسین فرکی را دوست دارم و او بزرگ من است، صحبت‌های او را نیز با جان و دل قبول می‌کنم. همانطور که گفتم خدا در این دیدار به ما لطف داشت اما اگر بخواهیم هر توپی را گل تلقی کنیم در آن صورت باید هندبال یا بستکبال بازی کنیم.»
 



جمعه 30 دی 1390برچسب:, :: 22:16 ::  نويسنده : علی

ولین اقدام رئیس جدید دانشگاه آزاد

 
       

رئیس جدید دانشگاه آزاد گفت: در اولین روز کاری خودم در دانشگاه آزاد، 3 کمیته مشاوره‌ دانشجویی، کارمندی و اعضای هیئت علمی تشکیل می‌دهم. 

فرهاد دانشجو رئیس جدید دانشگاه آزاد با اعلام این خبر گفت: سه کمیته با عنوان‌های کمیته مشاوره دانشجویی، کمیته مشاوره کارمندی و کمیته مشاوره اعضای هیئت علمی را تشکیل داده و در اولین روز کاری خود دستور خواهم داد که این سه کمیته کار خود را آغاز کنند.

رئیس جدید دانشگاه آزاد تصریح کرد: دانشجویان، کارمندان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد همزمان با اولین روز کاری بنده در این دانشگاه می‌توانند در سامانه این سه کمیته ثبت‌نام کرده و مشکلات خود را مطرح کنند.

وی با اشاره به اینکه این سه کمیته ظرف یک ماه گذشته سازماندهی خواهد شد،‌ گفت: این کمیته‌ها موظفند ظرف 6 ماه با تشکیل جلساتی مشکلات دانشجویان، کارمندان و اعضای هیئت علمی را بررسی کرده و پیشنهاداتی ارائه دهند تا این پیشنهادات در هیئت رئیسه دانشگاه آزاد مطرح و به تصویب برسد.

دانشجو با اشاره به اینکه سعی دارد اقداماتی انجام دهد تا مشکلات دانشگاه آزاد توسط خانواده دانشگاه آزاد برطرف شود، گفت: تشکل‌های دانشجویی نیز می‌توانند در این کمیته‌ها ورود کرده و همکاری کنند و یا اینکه به صورت مستقل مشکلات دانشگاه آزاد را جمع‌آوری و پیشنهاداتی ارائه دهند.



جمعه 30 دی 1390برچسب:, :: 22:8 ::  نويسنده : علی

لطفاً اسب نباشید!

اسب حیوان نجیبی استتأملی کوتاه و پراکنده پیرامون یک فیلم
«اسب حیوان نجیبی است»
اشاره:
چیزی که اهی به آن فکر می کنم این است ما بچه حزب اللهی ها چه تفریحاتی داریم، با توجه به برخی محدودیت ها؟! شاید بعد از هیئت، زیارت، کتاب خوانی و کتاب خری، خوردن و بعضی تفریحاتی که سخت در ما تمایلی برای رفتن به سوی آنها ایجاد می شود. این بحث بماند برای وقتی دگر.
شنبه زمستانی فرصتی فراهم آورد تا اولین تجربه سینمایی مشترک ما در پردیس آزادی رقم بخورد. ترجیح می دهم فیلم را در سینمایی ببینم که خود سینما هم محیطی مطبوع و دوست داشتنی داشته باشد. علاوه بر اینکه پردیس های سینمایی قدرت انتخاب هم به آدم می دهد و شما مجبور به رسیدن در زمان خاصی نیستید و کمی اینطرف و آن طرف تر می توانید یک فیلم را انتخاب کنید.

۱٫اعتراف می کنم که شروع فیلم یک آغاز زننده است برای امثال ما، تصویری مبهم از یک پارتی شبانه که با نمای نزدیک گیلاس های مشروب خالی ترکیب شده اند، بعد هم تصویری از یک مأمور انتظامی. یکی از چیزهایی که به نظرم ویژگی خوبی برای این فیلم است فرصت های سکوتی است که «فرصت تأمل» به تماشاگر می دهد و این لحظه ای است که تماشاگر فرصت می کند با ماجرا و شخصیت ها درگیر شود. این چنین زمانی از همان لحظه اول آغاز می شود.

اسب حیوان نجیبی است، محصول ۱۳۸۹، نویسنده و کارگردان: عبدالرضا کاهانی

2.شخصیت عطاران، نماینده چه کسی است؟ مردی در لباس قانون که خود مجرم و زندانی است و از زندان با مرخصی آزاد شده است، و در این مدت اندک در لباس قانون از مجرمان –منکراتی- اخاذی می کند. کمی باید تأمل کنیم! بگذریم که ماجرای فیلم پذیرفته شدن چنین عملی در جامعه و جریان دائمی آن را فرض گرفته است.
۳٫نشان دادن شخصیتی مست در فیلم و «گروه بدبختان»، بیش از آن که فیلم کاهانی را به یک فیلم «رئال» تبدیل کند وجه «ناتورالیستی» آن را تقویت کرده است. شوخی ها و مسائل عریان جنسی در فیلم نشانه ای دیگر بر این مدعاست. بیهودگی همه شخصیت های فیلم و شب بودن تمام زمان فیلم همه و همه زمینه بیان وضعیت اجتماعی بحران زده و به تباهی کشیده شده است. آدم هایی که هیچ هدفی ندارند، بدبخت، مجرم و منحرف و راه شده به سمت هیچ.
۴٫نمی خواهم بگویم و یا بر آن متمرکز شوم که در فیلم ابتذال یا توهین به شریعت دیده می شود، که اینها فارغ از داستان ها در زمینه فیلم نامه ها چیزی عادی و همه گیر شده است از آن جهت که نه تنها سینمای ما اسلامی نیست، فیلم ساز مسلمان هم نداریم. پس این ابتذال و توهین –پنهان یا آشکار- وجه غالب سینمای امروز ما شده است. این را مثلاً در اجرای حدود و درک نکردن شرایط یک آدم بدبخت که از فرط بدبختی مست هم کرده است، می بینیم. علاوه بر اینکه با آدم های منحرف این فیلم نیز نوعی همدلی نیز در مخاطب ایجاد می شود.

مطلب مرتبطی وجود ندارد.



به گزارش پايگاه اينترنتي بسيج به نقل از پايگاه اطلاع رساني امام خامنه اي، حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي امشب (پنجشنبه) با حضور در منزل شهيدان مصطفي احمدي روشن و داريوش رضايي نژاد، دو تن از شهداي نخبه كشور، در فضايي معنوي با خانواده هاي آنان ديدار و گفتگو كردند.
ايشان در جمع خانواده شهيد احمدي روشن با اشاره به اينكه اين شهداي نخبه جوان مايه افتخار كشور هستند، خاطر نشان كردند: ارزش وجودي اين شهدا از دو بعد قابل توجه است، جنبه اول؛ فعاليتهاي علمي و تحقيقي و تسلط آنان به كارهاي مهم و حساس است كه نشان از استعداد برتر و نخبگي آنان دارد و جنبه دوم؛ ابعاد الهي و معنوي اين جوانان است كه همين عامل زمينه را براي شهادت آنان آماده مي كند.
حضرت آيت الله خامنه اي شهادت اين جوانان را، در راه خدا و زمينه ساز پيشرفت اسلام دانستند و تأكيد كردند: با پيروزي انقلاب اسلامي از تهمت هاي بزرگي كه دشمنان عليه اين انقلاب مطرح مي كردند اين بود كه، راه علم در اين كشور بسته شد، اما جوانان كشور با مجاهدت و تصرف عرصه هاي علمي و به ميدان آوردن حرف نو و ظرفيت هاي بالاي خود، اين تهمت دشمن را باطل كردند.
رهبر انقلاب همچنين با حضور در منزل شهيد داريوش رضايي نژاد با تأكيد بر اينكه تلاش دشمنان براي ترور جوانان نخبه كشور، نشان دهنده عظمتِ كاري است كه آنان انجام مي دهند، خاطر نشان كردند: امروز پيشرفت جمهوري اسلامي مايه دلگرمي ملتهاي مسلمان و جوانان كشورهاي اسلامي است.
شهيد مصطفي احمدي روشن از دانشمندان و نخبگان برجسته كشور هفته گذشته در اقدام تروريستي عناصر وابسته به استكبار به فيض شهادت نائل شد، شهيد داريوش رضايي نژاد نيز مرداد ماه امسال (1390) در اقدام تروريستي ديگر به شهادت رسيده بود.
انتهاي پيام



0/5 امتياز (0)
 

الحاقات
اندازه :101 كيلوبايت
عرض : 533
ارتفاع : 607
 


جمعه 30 دی 1390برچسب:, :: 21:24 ::  نويسنده : علی
امروز می خواهیم چند تا فیلتر شکن برای شما معرفی کنیم این فیلتر شکن ها صد در صد کار می کند و تضمینی و کاملا رجستری شده است و شما می توانید بدون هیچگونه شک و تردیدی استفاده کنید البته همیشه در نظر داشته باشید که این روزها فیلترشکن های تقلبی و نوظهور زیادی وجود دارد که بسیار مخرب هستند و سیستم شما رو به هم می ریزند و به هدفی هم که دارید نمی رسید و بجای اینکه فیلترشکنی بکنند بین انسان و خدایش فیلتر درست می کنند.

وبگردي 20:30،از این فیلتر شکن ها که وارد دنیای انسان ها شده اند می توان به تعصب غیر صحیح، تقلید کور کورانه، پیروی کردن از اکثریت، مد گرایی، پیروی کردن از عادات زشت اجتماعی و غیره اشاره نمود .
وقتی انسان مرتکب گناه می شود به مرور و تکرار گناه ها خودش را از خدا دورتر می کند و کم کم گناهان فیلترهایی می شوند که مانع ارتباط انسان با خدای خودش می گردند در این نوشته قصد داریم فیلتر شکن هایی رو معرفی کنیم که با استفاده از انها هیچ فیلتری نمی تواند مانع شما شود.
1- نماز: بهترین فیلتر شکن دنیا که خود خدا هم زیر این فیلتر شکن را امضا و مهر کرده خصوصیت مهم این فیلتر شکن این است که مانع می شود انسان با گناه کردن فیلترهایی رو بین خودش و خداش ایجاد کند ... اگه باور ندارید این آیه رو بخوانید " ان الصلاه تنهی عن فحشا و المنکر عنکبوت/44

2- قرآن : لنگه نداره همه کسانی که متخصص هستند از این فیلتر شکن بی بدیل استفاده می کنند و جلوی کلام خدای تبارک و تعالی زانو می زنند برای استفاده از این فیلتر شکن آن را بخوانید و بفهمید و به آن عمل کنید.

3- ولایت: این فیلتر شکن بسیار قوی عمل می کنه برای استفاده از آن باید علاوه بر اعتقاد و محبت اهل بیت علیهم السلام انسان به سلاح عمل هم مجهز باشد و اطاعت پذیری از ولایت جزء لا ینفک وجودش باشد
 

التماس دعا دوستان ویگردی20:30





منبع:باشگاه خبرنگاران

 

 



صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهنگ سبز و آدرس ali213.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 76
بازدید کل : 19078
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1